Jännittää!

Olen ollut väsynyt, mutta tiedän sen olevan itseaiheutettua. Olen valvonut iltaisin liian pitkään ja tehnyt töitä poikkeuksellisesti ulkona.

Olen tuntenut kevyttä etovaa oloa, mutta epäilen sen johtuvan väsymyksestä. Ylämäessä hengästyin, mutta kuntoni onkin rapistunut, enkä ole liikkunut viime aikoina tarpeeksi.

Olen ollut kokevinani alavatsassa epämääräisiä tuntemuksia, mutta yhdistänyt ne edellisiin kohtiin.

Tekisi niin mieli edes hetkisen ajatella, että hoito tällä kertaa onnistui. Siitä kuitenkin seuraisi vain kurjuutta, jos uusi kierto taas viimeistään viikon kulttua alkaa. Reilun kahden viikon kuluttua olemme sitä paitsi lähdössä sille kauan odotetulle matkalle, joka on auttanut rämpimään läpi pitkän ja kylmän talven. Matka on minun lohdutukseni - kun en kerran ole raskaana, voin ainakin nauttia ulkomaista, juustoista ja viineistä täysin siemauksin! En oikeastaan ole ottanut huomioon sitä mahdollisuutta, että olisinkin matkalla raskaana (yhtä aiempaa toiveikasta kiertoa lukuun ottamatta; silloin googletin tietoa matkustamisesta viikoilla 21-23. Nyt matkustaisin viikoilla 5-7, jos oikein laskin).

Nyt siis vain odotellaan...