Puuh.
Pelättyä puhelinsoittoa ei ainakaan tänään tullut - kello on sentään jo yli viisi. Huomenna onkin sitten tosi kyseessä. Jo puoleen päivään mennessä tiedämme hyvin paljon enemmän.
Saammeko mahdollisuuden tällä hoitokierroksella? Mitä sitten tapahtuu? Mikä meillä on mennyt vikaan? Voimmeko toivoa onnistumista jatkossa?
Kommentit